sábado, 15 de dezembro de 2007

ANIVERSARIO DE SAMUEL

O Martes 4 Decembro festexamos o meu aniversario. Eu son Samuel e cumprín 3 anos o día tres de Decembro.Por fin puxen a miña vela na cartulina dos nenos e nenas que teñen 3 anos!!! Son o neno máis novo da aula de 3B, xunto con Uxía que xa pronto cumprirá tamén.Miña nai fíxome un bizcoito na casa para levar á escola e degustalo cos meus compañeiros e compañeiras. Tod@s dixeron que estaba moi bo!!!
O que máis me gustou foi a coroa que me fixo a profe Silvia e que decoraron os meus amigos e amigas. Tívena posta todo o tempo porque era o meu día E FUN O REI!!! Antes de soprar as 3 velas, díxome a profe que pedira un desexo e para que se cumpra, non volo vou a contar!!
Os meus compis cantáronme os parabéns e déronme un agasallo moi especial e que gardarei con agarimo para sempre. Cada un fíxome un debuxo para mín e Silvia púxomos nunha postal de felicitación. Amósovos as fotos que temos para que vexades mellor o ben que o pasamos.GRAZAS POR TODO AMIGOS E AMIGAS!!





Sem comentários: